»Sledi še obnova prve cevi, skupaj z avstrijskimi partnerji jo bomo obnavljali približno dve leti, tako da bo leta 2027 promet normalno stekel po obeh ceveh.«
»Namreč že dolgo čakamo to našo drugo cev predora, medtem ko so Avstrijci že globoko v Karavankah.«
»1. junija 1991 je ob odprtju prve cevi prvi prevozil predor turški državljan in danes po več kot 30 letih skupaj s turškim partnerjem uspešno prebijamo drugo cev.«
»Šele po koncu te faze pa bo Dars izdal sklep o izboru izvajalca za gradnjo druge cevi karavanškega predora, a so pritožbe mogoče tudi na ta sklep.«
»Ta teden prihaja 30 turških delavcev, prihodnji teden še 50, če vmes ne bo posegel novi koronavirus. Avgusta bi lahko tako začeli prva dela pri vrtanju samega predora.«
»Nova cev predora Učka, dolga 5,6 kilometra, bo ena najmodernejših v Evropi.«
»Za nas ni sprejemljivo nikakršno odlašanje, ne za Dars, za državo in ne za uporabnike, ki se dnevno vozijo po predorski cevi in pogosto občutijo ozko grlo na prometni povezavi med Slovenijo in Avstrijo.«
»Tam je vrtec, otroško igrišče, ki ga pol leta ne bo mogoče uporabljati, tako da je tudi vrtec o tem obveščen. Končati moramo do prvih mesecev leta 2022.«
»V servisni cevi predora Lokev se je dnevno na enem čelu izkopalo približno pet metrov kalote predora. Ker je izkop predora potekal iz dveh smeri, govorimo torej o 10 metrih kalote predora na dan. V servisni cevi predora Beka pa se je pred kratkim naletelo na večji kraški pojav, ki je zadnji mesec upočasnil napredke pri gradnji. Povsem naključno se je zdaj mesto preboja zgodilo v kraški jami, ki je tudi najdaljša kraška jama, ki je bila odkrita in je dolga kar 600 metrov. Trenutno poteka sanacija kraške jame.«
»S cepivom bo leto 2021 res leto upanja in svetloba na koncu predora.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju